A világ legrégebbi, napjainkban is működő autómárkája megújult logóval erősíti karakterét. Ezzel ismét új fejezet kezdődik a márka életében.

A Peugeot-nak 1850 óta mindezidáig tíz logója volt, amelyek fő motívuma a kezdetektől fogva a márka oroszlánja. A legújabb – tizenegyedik – változat minden eddiginél karakteresebb, elegánsabb lett a Peugeot Design Lab jóvoltából.

 

Az új logó azt az oroszlánt ábrázolja, amely a kezdetektől fogva megszemélyesíti a márkát. Új betűtípus fejezi ki mindazt, amit a múltban, a jelenben értek el, és amit a jövőben alkotni fog.

Pontosan ez az új, pajzs alakú címer rendeltetése: egyedi, időtlen, univerzális és kultúrákon átívelő.

Az új címerpajzs a Peugeot számára új világok meghódítását is jelenti, a nemzetközi márkává való válás felgyorsítását, a francia stílus és szakértelem, tágabb értelemben pedig a francia életmód szélesebb körű megismertetését.

 

A PEUGEOT történelme során számtalan forradalomnak volt már részese: ipari és technológiai forradalomnak, politikai és társadalmi változásoknak, digitális átalakulásnak.

Legutóbb pedig a környezetvédelmi kihívások teremtette új helyzet okán mutatta meg innovációs készségét. Az alternatív meghajtási megoldások, a károsanyag-kibocsátástól mentes autózás, a fenntartható jövő a stratégiájának kiemelt pontjai. Az új érában jönnek az elektromos meghajtások a teljes modellskálán, a személygépkocsiknál éppúgy, mint a haszongépjárműveknél.

2021 elején az új PEUGEOT 308 érkezésével megkezdődött az új modellkínálat bevezetése, hamarosan elindul a márka új honlapja, nemrégiben pedig megszületett a Fiat Chrysler Automobiles és a francia PSA egyesülésének eredményeként a STELLANTIS csoport.

Az elmúlt 10 év során a márka a teljes modellkínálatát megújította, és magasabb minőségi szintre emelte. A Peugeot két „International Van of the Year” cím birtokosa lett. 2019-ben a Partner, 2021-ben pedig a PEUGEOT e-Expert nyert. Ezen a sikert felül három „Car Of The Year”-díj – 2014-ben a PEUGEOT 308, 2017-ben a PEUGEOT 3008, 2020-ban pedig a PEUGEOT 208 – fémjelzi.

A Peugeot 10 év után újra nemzetközi imázskampányt indít, THE LIONS OF OUR TIME címmel.

 

Az optimista hangvételű nemzetközi kommunikációs kampány a PEUGEOT meglévő ügyfeleihez szól – és azokhoz is, akik még nem azok. A márka új, univerzális dimenziót ragad meg: az időt. „Korunk oroszlánjai” nem a pénzt vagy a hatalmat hajszolják, sokkal inkább a minőségi időt szeretnék megteremteni maguknak.

 

A LIONS OF OUR TIME kampánnyal a PEUGEOT világszerte arra invitálja a fogyasztókat, hogy vegyék vissza a kontrollt legértékesebb kincsük, az idejük felett. Tegyék idejüket minőségivé, gazdagabbá, tartalmasabbá.

Share This